Навчальне відділення протимінної діяльності

Дзекан Євгеній Миколайович
Дзекан Євгеній Миколайович
Начальник відділення-майстер виробничого навчання навчального відділення протимінної діяльності
Бадран Олег Михайлович
Бадран Олег Михайлович
Старший викладач-майстер виробничого навчання навчального відділення протимінної діяльності
Фурсенко Андрій Вадимович
Фурсенко Андрій Вадимович
Викладач-майстер виробничого навчання навчального відділення протимінної діяльності
Чубатюк Павло Вікторович
Чубатюк Павло Вікторович
Викладач-майстер виробничого навчання навчального відділення протимінної діяльності
Щетина Сергій Борисович
Щетина Сергій Борисович
Старший інструктор-водій навчального відділення протимінної діяльності
Войтенко Валентин Володимирович
Войтенко Валентин Володимирович
Інструктор-водій навчального відділення протимінної діяльності

Навчальне відділення протимінної діяльності  є структурним підрозділом Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця), що проводить освітню і методичну діяльність з кількох споріднених навчальних предметів.

Робота навчального відділення ґрунтується на принципах науковості, саморозвитку, гуманізму, демократизму, наступності,  персональної і колективної відповідальності, колегіальності та гласності в обговоренні питань, що віднесені до його компетенції.

Навчальне відділення протимінної діяльності є випускним з підготовки кваліфікованих робітників за робітничою професією  5169 «Сапер (розмінування)».

 

Основними напрямами діяльності навчального відділення є:

- навчальна робота,

- методична робота,

- організаційна робота,

- виховна робота

Основні завдання навчального відділення :

  1. Реалізація в межах визначених предметів, стандартів професійної (професійно-технічної) освіти, навчальних планів та освітніх програм первинної професійної підготовки, професійного (професійно-технічного) навчання, перепідготовки й підвищення кваліфікації кваліфікованих робітників за відповідними професіями. 

  2. Удосконалення методичного рівня викладання навчальних предметів, вивчення і пропаганда передового досвіду навчально-методичної роботи, розвиток активної самостійної роботи педагогічних працівників над підвищенням своєї кваліфікації.

  3. Здійснення комплексу заходів, спрямованих на виховання високорозвиненого випускника училища в дусі гуманізму, патріотизму і поваги до обраної професії.