Зустріч у Школі педагога-початківця
Днями відбулося засідання Школи педагога-початківця, на якому розглядалися питання організації та проведення контролю знань та оцінювання здобувачів освіти.
Обговорили питання:
- тестування: вимоги та методика складання тестових завдань;
- вимоги та диференційований підхід до укладання карток контролю знань різного типу;
- правила оцінювання навчальної діяльності здобувачів освіти.
Формат зустрічі дозволив кожному поділитися власним досвідом проведення контролю та оцінювання знань, проблемами у дотриманні “10 золотих правил в оцінюванні” та отримати цінні поради від наставників та методистів.
На завершення психологиня училища резюмувала, що будь-яке оцінювання має відповідати етичним нормам та не принижувати гідність здобувача освіти, а також надала практичні поради щодо використання різних підходів із урахуванням типу психологічного темпераменту.






