Зустріч у Школі педагога-початківця

clock
03.03.2025 12:55

Днями відбулося засідання Школи педагога-початківця, на якому розглядалися питання організації та проведення контролю знань та оцінювання здобувачів освіти.

Обговорили питання:
- тестування: вимоги та методика складання тестових завдань;
- вимоги та диференційований підхід до укладання карток контролю знань різного типу;
- правила оцінювання навчальної діяльності здобувачів освіти.

Формат зустрічі дозволив кожному поділитися власним досвідом проведення контролю та оцінювання знань, проблемами у дотриманні “10 золотих правил в оцінюванні” та отримати цінні поради від наставників та методистів.

На завершення психологиня училища резюмувала, що будь-яке оцінювання має відповідати етичним нормам та не принижувати гідність здобувача освіти, а також надала практичні поради щодо використання різних підходів із урахуванням типу психологічного темпераменту.

Отримання навичок використання тестування як метода оцінювання знань
Учасники засідання діляться власним досвідом
Поради від наставників та методистів щодо оцінювання знань
Триває обговорення питання диференційованого оцінювання знань

 

Схожі матеріали